piątek, 12 grudnia 2014

Uhuhuhu ! Taki prezencik dostałam od mojego  Skarba ! :)



Pudełko pełne cudów ! :D

Zrobiłam trochę zdjęć przedstawiających bliżej zawartość mojego prezentu :)

Pudełeczko, w którym są naklejki na końcówki french'a :)


Następne pudełeczko, w którym jest 25 wacików nasączonych już zmywaczem :)

4 patyczki do skórek z kopytkiem i szpicem  :)

Brokatów nie mogło zabraknąć :D:D Lubię takie świecidełka :)

Gąbeczki inaczej separatory do palców u stóp :) Pomagające pomalowaniu paznokci, bez dotykania palców o palce :p Oraz biała kredka do French'a. Maluję się nią końcówkę paznokcia od spodu, aby uzyskać jeszcze bielszą końcówkę pazurka :)

I jak kredka, to oczywiście zestaw do french'a :) W tym TOP COAT, którego stosuję się jako wierzchnia warstwa na tipsy i naturalne paznokcie. Pozostawia idealnie gładką i lśniącą powierzchnię paznokcia :)

Obcinaczka do paznokci oraz 2 czarne pilniczki :)

I najlepsza część pudełka :D Lakieryyy !!! Cudeńka, które cieszą moje oczy <3

W lakierach ukrył się również BASE COAT, który zwiększa wytrzymałość lakierów, jest lakierem bazowym i nakłada się go przed pomalowaniem paznokci na jakiś kolorek :) Zapobiega również przebarwieniom :)


I to na tyle :) Mi się bardzo prezent podoba :) Muszę coś wykorzystać już ,
 ale za dużo kolorków hehe- nie zdecyduje się szybko, co i jak pomalować :D
Miłego weekendu ! 
I oczywiście zapraszam do oglądania i obserwowania bloga ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz