sobota, 6 września 2014

Tak jak obiecałam mój paznokieć z linijką :p

Moja perełka wśród paznokci :p reszta pazurków wynosi po 2 cm.

Niestety do tego kciuka mam strasznego pecha.


Pamiętacie jak wstawiałam zdjęcia połamanego

tego paznokcia ? :p

Dla przypomnienia : 

http://magdalenanails.blogspot.com/2014/04/hej-po-dugiej-przerwie-postanowiam-dzis.html

Niestety znowu sytuacja się powtarza :( Tylko, ze wtedy połamał się z powodu
wypadku na w-f'ie :p
Tym razem - sam z siebie . Na zdjęciu widać kreskę złamania ... 


Na szczęście zdobyłam coś, co mi bardzo pomaga :) Dostałam od koleżanki klej do paznokci o dziwo do paznokci naturalnych :)

Od kiedy połamał mi się znowu ten nieszczęsny paznokieć, klej noszę w torebce :p
Noo nigdy nie wiadomo, co się może stać :)
Polecam wszystkim ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz