piątek, 5 września 2014

Wakacje, wakacje i po wakacjach :p

W wakacje nie zaglądałam tu , wybaczcie.  Postaram się nadrobić i być tu już coraz częściej :) 

Przedstawię Wam moje prace, które wykonałam podczas mojej nieobecności na blogu. 



Moje paznokietki :) Testowałam zrobienie koronki na paznokciach :)
Co myślicie? :)

A to efekt nuudy :p Największa frajda była przy ich robieniu , efekt osobiście mnie nie powalił hahaha :p
Tu troszkę elegancko i z klasą :) Testowałam diamenciki przyklejone bezpośrednio na lakier :)
I polecam jak najbardziej :)
Kolorowo - klientki :) Jak to kolega powiedział : Pisanki! haha :)
Uwielbiam robić wzorzaste paznokcie ! :p
Koleżanki pazurki :) Delikatne :) Są to tipsy, które ma już ona kolo tygodnia i nadal się trzymają :)
Cieszy mnie to bardzo !  :) 
A to moje , które nadal mam tak pomalowane :)
Czarny i biały matt <3.
Wiecie, że mój paznokieć u kciuka mierzy 2,5 cm??
A wasze ile? :)

I to wszystko na teraz :) Zapraszam do odwiedzania bloga :)

W następnej notce nowości zakupione przez wakacyjne 2 miesiące oraz perełki wakacji 2014 :) I specjalnie dla was zrobię zdjęcie paznokcia u kciuka wraz z linijką lub czymś co mierzy haha :)

Miłego weekendu ! <3

3 komentarze:

  1. 1 i przed ostatnie są cudowne!
    Obserwuje i czekam z niecierpliwością na więcej twoich pomysłów są wspaniałe!


    http://angiestaron.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  2. koronka bardzo fajnie prezentuje się na pazurkach, ale czarny mat tez jest świetny !

    OdpowiedzUsuń