sobota, 17 stycznia 2015

Hej wszystkim ! :)

Muszę Wam coś koniecznie pokazać :D

Może pamiętacie mój post, w którym

dodawałam zdjęcie mojego paznokcia z linijką ? :) 

2,5 cm - LINK :



Mam dla Was o wiele dłuższe cudeńka ! 


Oto paznokcie mojej znajomej <3 SZOK :)

Poprosiłam ją również o zdjęcie z jakąś miarką, moje 2,5 cm to nic :p


Kasia właścicielka tych śliczności zajmuję się fryzjerstwem.





WIĘCEJ ?

Zapraszam serdecznie do oglądania jej prac na facebook'u :


A Wy co myślicie na temat długich paznokci ? 

4 komentarze:

  1. jak ona sobie daje radę w tym zawodzie ;) wielki podziw dla niej ;)
    jednak dla mnie już za długie ale to kwestia gustu oczywiście
    http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sobie o tym pomyślałam , ale takie cuda robi z włosów, więc daję radę hehe :)
      Hehe rozumiem :) ja to widzę pod względem malowania - jest pole do popisu :D

      Usuń
  2. Wolę krótsze paznokcie. Ale do takiej długości można się przyzwyczaić. Czasami mogą nawet pomagać w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow podziwiam Cię, jak sobie radzisz z takimi długimi paznokciami. Pewnie to kwestia przyzwyczajenia ;)

    http://www.kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń