poniedziałek, 31 marca 2014

A na dzisiaj trochę czerwieni oraz zabawy :)

Ja wybrałam taki odcień czerwieni :)
Lakier ten ma efekt piaskowy, ciężko było malować na nich cokolwiek,
 no ale uwielbiam ten lakier i jednak coś na nim wymalowałam :)
Na tym zdjęciu widać drobinki z lakieru na płytce paznokcia :)
Ja pomalowałam wszystkie paznokcie na czerwono :)
Następnie sięgnęłam po mój niezawodny liner, o którym już wspominałam we wcześniejszych postach :)
Na wzorki wybrałam kolor czarny :)
Następnie wylałam kroplę czarnego lakieru na papier i tak jak zwykle maczałam liner w lakierze :)
Ja wybrałam coś innego - czerwień zawsze się kojarzy z elegancją dłoni. A ja dla odmiany zrobiłam nie eleganckie wzorki, wymyśliłam, żeby było zabawnie i wesoło :)
Zbliżenie :)
Tak jak mówiłam chropowaty lakier mało nadaję się na wzorki,
także jak najbardziej polecam zwykły lakier :)
Kciuk :)


MAM NADZIEJĘ, ŻE SIĘ PODOBAŁO :)

ZAPRASZAM DO CZYTANIA STARSZYCH POSTÓW I DO ODWIEDZANIA MOJEGO BLOGA ! :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz