sobota, 29 marca 2014

Co nowego?

Oto moje nowe 3 błyskotki :)

 

Lakiery są super :) Mienią się i błyszczą :)
A ich cena była rewelacyjna :)

W tym lakierze urzekły mnie te cudowne małe serduszka !
Na paznokciu super się trzymają i nie ma mowy o odpadnięciu :p

Lakier daje efekt błyszczącego piasku :)
Ma super konsystencję :)

Jest mega błyszczący! Jest pełno złoto-brązowego brokatu,
który daje naprawdę połyskujący efekt :)

 

 

A te małe cudeńka kupiła mi moja przyjaciółka w Lublinie ,

w komisie odzieżowym, w którym pracuje.

Przedstawiciel przyniósł i zapytał czy może zostawić,

aby sprawdzić czy tutaj też będą się sprzedawać :)

Oczywiście ja byłam ich pierwszą klientką :)

 

Tutaj macie link profilu na Facebooku do komisu odzieżowego "LAVENDA". Gorąco polecam, super ciuszki! Od najmniejszych kolczyków po sukienki i buty! 

 

https://www.facebook.com/pages/Lavenda-komis-sklep-odzie%C5%BCowy/1403760709855384

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz