wtorek, 18 marca 2014

 A oto z bliska, co się w niej znajduję :) Starałam się kolorystycznie ustawiać rzeczy do zdjęcia :)

Niebieskie, niebieściutkie :)
Są nie wykluczoną kolekcją do moich zdobień no i
oczywiście standardowym kolorem wśród kolorów :)
Lakiery do zdobień z pośród niebieskich standardów :)

Tego chyba nie trzeba opisywać :p
Każda z nas lubi czasem wyciągnąć z siebie ten "dziki pazur"

Lakiery do zdobień z pośród kobiecych odcieni :)

Tego uwielbiam :) Lakier, a raczej jak jest napisane farbka.
Bardzo pomysłowy sposób na 2w1.
Jak widać na zdjęciu wyżej jak się odkręci
 zatyczkę ma długi miękki pędzelek,
a gdy się go ściągnie metalowa końcóweczka pomaga
 w namalowaniu nawet najmniejszego elementu :)
Dostałam go od koleżanki,
dlatego jestem bardzo jej wdzięczna :)
Fioleciki, fiolety...
Szczerze mówiąc, nie przepadam za tym kolorem i uwierzcie
tylko raz miałam pomalowane paznokcie na fiolet :p
Ale ja to nie wszyscy i zdarza mi się,
zdarza używać tego kolorku moim klientkom :)
Do zdobienia jasny fiolecik :)
Świetnie się nadaję, do motywu kwiatowego :)
Pomarańczki moje :)
Może nie jest przepadanym kolorkiem
na paznokciach, ale mi go ubywa bardzo szybko :)
Do zdobienia :)
Ooo tak!
Moje złotki :)
Uwielbiam wszelkiego rodzaju malowanie,
zdobienia robione tym kolorkiem :)
Co jak co, ale u mnie ten kolor
koniecznie musi się znajdować :)
Ostatnio coraz częściej używam koloru żółtego.
Przy malowaniu paznokci śmiesznych motywów
 (Będą przedstawoane w notkach) takich jak NJU mobile
 czy Johnny Bravo i Miminki
kolor żółty kończy się w mgnieniu oka :)
Zielone nie ukrywam stosuję żadko, do małych zdobień :)

CDN...



1 komentarz: