piątek, 28 marca 2014

Przedstawię Wam moją wczorajszą pracę oraz jak ją wykonałam :)

Galaxy Nails :)

ZAPRASZAM !

 

A chcemy uzyskać taki efekt :) 




 

No to do dzieła!

A będzie potrzebny:

Biały lakier, czarny, fioletowy, niebieski

oraz brokatowe lakiery złoty i srebrny i

oczywiście wkońcu pędzelek,

z którego użyjemy metalowej okrągłej końcówki :)

Ja dodatkowo użyłam jeszcze jednego brokatowego lakieru,

gdyż czułam niedosyt brokatu :p

Przedstawiłam go niżej :)

Pierwszym krokiem jest pomalowanie paznokci na czarno,

 jest to nasze tło całego malunku,

 nie musi być bardzo perfekcyjnie !

Także nie martwcie się jak gdzieś

zostawicie lub zamalujecie sobie skórki :)

Teraz potrzebny nam będzie zlewozmywak :D

Śmieszne, ale jaki będzie efekt :)


Zlewozmywak tniemy na mniejsze kawałki,

nie ważne jakie, jak Wam wygodniej :)

Rożek gąbki maczamy teraz w kropli białego lakieru,

odciskamy trochę na papierze ją,

aby na paznokciu nie było bardzo biało :)

Dotykamy paznokcia gąbką parę razy,

najlepiej jak na zdjęciu po przekątnej paznokcia :)

Nie martwcie się, że skóra palca jest w lakierze,

to jest nie uniknione przy tym wzorze paznokciu :)

Po następnych próbach z gąbką będzie gorzej :p

Ale tym zajmiemy się na końcu :)

Efekt całej dłoni powinien wyjść tak :)

Teraz bierzemy się za niebieski :)

Niebieski jak i biały dotykamy gąbką na paznokieć :)

Najlepiej tak jak na zdjęciu,

 aby całkowicie nie pokryć białego :) 

No i ostatni : fiolet :)

I powtarzamy dotykanie gąbką, tylko tak,

aby nie zamalować pozostałych kolorów! :)

No i w ruch teraz, pędzelek !

Jeżeli nie macie pędzelka,

to użyjcie wsuwek, wykałaczek lub nawet igieł :)

Na szczęście metalową końcówkę

można zastąpić wieloma rzeczami :)

Pędzelkiem robimy kropki, tak - zwykłe kropki

"gdzie nie gdzie" lub jak to woli "nie równomiernie" :p

Brokatowymi lakierami malujemy

całość, na przemian srebrny i

 złoty, a ile razy to już zależy

od Waszego upodobania :)

Ja pomalowałam po jednym razie :)


Oto ten lakier, o którym

wspominałamna początku.

Po brokatowych lakierach,

pomalowałam nim paznokcie ze 2 razy :)


Efekt na żywo wygląda super :)

Paznokcie bardzo się błyszczą i

wrzucają się w oczy.

Niestety zdjęcie tego nie ukaże :(

A teraz czyszczenie naszej pomalowanej

skóry dookoła paznokcia :p

Ja używam patyczków higienicznych,

ale polecam również Mazaki do zmywania.

Jest to zmywacz w postaci markera,

 który ma wymieniane wkłady.

Oczywiście jest on tylko do małych zabrudzeń :)

Po zmyciu naszej skóry efekt wygląda tak :)

W związku z tym, że na paznokciu mieliśmy

 sporo warstw lakierów,

ja użyłam mojego spray'u, dzięki

któremu moje paznokcie szybko wyschły :)

Wspominałam o nim w starszych postach :)

NO I TYLE :) MAM NADZIEJĘ, ŻE SIĘ PODOBAŁO :)
JUŻ NIEDŁUGO NASTĘPNE POMYSŁY NA ZDOBIENIA :)
ZAPRASZAM !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz