piątek, 4 kwietnia 2014


A dzisiaj testowanie stempla i blaszki :)

French z motywem serca :)


Jako podkład na french'a zastosowałam odżywki "Twarde i lśniące jak diament"
 pomalowałam nią paznokcie dwa razy. Użyłam jej dlatego, że daję fajny mleczny efekt,
a moje paznokcie już się o nią prosiły :)
Oczywiście jak najbardziej możemy użyć specjalnego lakieru do french'a :)
Niezbędny także będzie spray do szybkiego wyschnięcia lakieru :)
Tym oto lakierem pomalowałam końcówki :) Jest to lakier specjalny do french'a. Dzięki jego małego pędzelka szybko bez szablonów można pomalować końcówki paznokcia :)
I tak mi wyszło :)


Następnie sięgnęłam po mój nowy nabytek : stempel i blaszkę :)
Taki wzór odbiłam na dwóch paznokciach :)
Z bliska :) Po odbiciu, pomalowałam paznokcie jeszcze raz odżywką !

Spray do szybkiego wyschnięcia zastosowałam, ponieważ miałam 3 warstwy odżywki, końcówki oraz wzorki :) Także trochę warstw było :)

MAM NADZIEJĘ, ŻE SIĘ PODOBAŁO !

MIŁEGO WEEKENDU! :)

7 komentarzy:

  1. Kupiłam sobie kiedyś blaszkę i stempelek, niestety jakoś nic z tego nie wychodziło :( Nie wiem czy to kwestia słabej jakości czy może mojej nieumiejętności... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorki z blaszki najlepiej robic specjalnie przeznaczonymi do tego lakierami, niestety rzadko kiedy wychodzi cokolwiek przy uzyciu zwyklego lakieru i to jest wada tego zestawu, bo lakiery do blaszek sa strasznie drogie ;( a Ty jakim lakierem robilas? ;)

      Usuń
    2. Ojoooj, nie pamiętam, ze dwa lata temu to było :) Prawdę mówiąc nawet nie wiedziałam, że są do tego specjalne lakiery :P W jakich to cenach można znaleźć? :)

      Usuń
    3. I jeszcze jedno! Ten spray naprawdę działa? :P Jakoś nigdy w tego typu produkty nie wierzyłam :D

      Usuń
    4. hehe :p Lakiery firmy Konad (czyli te najlepszej jakości) chodzą od 14-20 zl .... Także wydatek jest ;p a sama blaszka + stempelek też nieźle kosztują :) blaszka ok 20 zl, a stempel od 20 - 35 zl ... Spray kupiłam własnie po to zeby go sprawdzić :) I bez kitu działa, jeszcze pierwszym razem jak psiknęłam paznokcie odliczałam 30 sekund hahaha i naprawdę działa :) tyle ze jest taki tłustawy trochę, ale własnie taki ma byc :p

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba. Mam ten sam lakier z Eveline :). Stempli jeszcze nie mam ale planuję zakup.

    OdpowiedzUsuń