wtorek, 8 kwietnia 2014


Summer nails ! :) 

Kolorowo, wesoło i ciepło!


Potrzebne nam będzie:
-  błękitny , żółty, różowy/pomarańczowy i czarny lakier
-gąbka/ zlewozmywak
-pędzelek do zdobień lub jak to ja - liner :p
- użyłam również (potem będzie pokazane) pędzelek z metalową końcówką kulką :)


Standardowo ja również użyłam odżywki przed malowaniem paznokci,
 a spray do szybkiego wyschnięcia lakieru użyłam na sam koniec :)

Na błękitno pomalowałam środkowego paznokcia u obu dłoni :)
Naszym różowym/pomarańczowym lakierem pomalowałam małego paznokcia :)
Następnie poszła w ruch gąbka, dla własnej wygodny pocięłam ją na mniejsze kawałki :)
Róg gąbki zamoczyłam w błękitnym lakierze :)
Gąbką odbijam lakier na pozostałych paznokciach parę razy :)
Chciałam zauważyć , że nie pokrywam całych paznokci, najważniejsze aby pokryło jego dolną część :)
Nie przejmujcie się, że lakier pozostał na skórkach i na palcach - potem się tym zajmiemy!
Następnie róg gąbki ( w tym przypadku wykorzystałam jedną gąbkę, ponieważ z drugiej strony jak najbardziej nadawała się do użycia) maczam w żółtym lakierze :)
I pokrywam dalsze części paznokci nachodząc jak najbardziej na błękitny lakier - wkońcu chce nadać paznokciom efekt OMBRE :)
Na koniec maczam róg gąbki w różowym/pomarańczowym lakierze :)
I odbijam gąbką lakier na końcach paznokci :) I taki wyszedł efekt - 3kolorowe Ombre :)
ALE TO JESZCZE NIE KONIEC :)
Wkońcu czas na czarny standard i na pędzelek/liner :)
Liner/pędzelek zamaczam w czarnym lakierze i maluję pionowo na paznokciach taki wzór jak jest przedstawiony na zdjęciu :)

Najlepiej, aby na każdym kolorze z ombre ( chodzi o palce, nie o jednego paznokcia),
 było mniej więcej tyle samo tych "oczek".
Dążymy do finału!
Nasz pędzelek z metalową kuleczką (można wykorzystać wsuwkę! lub cokolwiek ;p)
maczam w kolorach naszych paznokci :)

"Oczka" na końcówkach różowych/pomarańczowych koloruję na niebiesko.
"Oczka" na środku na kolorze żółtym koloruję na różowo/pomarańczowo.
"Oczka" na końcach na kolorze niebieskim koloruję na żółto :)
Następnie wymalowane skórki oraz palce, zmyłam za pomocą patyczka kosmetycznego i zmywacza :)

Całość spryskałam spray'em do szybkiego zachnięcia lakieru :)
I gotowe !

MAM NADZIEJĘ, ŻE SIĘ PODOBAŁO! MIŁEGO DNIA!

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny efekt! Sama pewnie nie będę się w coś takiego bawić, ale muszę przyznać, że bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetne! Mi by się w życiu nie udało..

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało, udało, tylko trochę czasochłonne i trzeba mieć cierpliwość do malowania prawej dłoni lewą ręką hehe :p
      Zarazo zajrzę :)

      Usuń