środa, 2 kwietnia 2014


Dzisiaj coś ciemniejszego :)


"Nig­dy nie wątp w bar­wy swo­jego świata.To ty tworzysz je­go struk­turę.Każdy ma swoją pa­letę barw."

Potrzebne :
- liner lub pędzelek
- Czarny i siwy lakier
- na zdjęciu nie ma, ale ja do dopełnienia użyłam brokatowego lakieru

Wylewam kropelkę siwego lakieru na kartkę :)
Następnie maczam gąbkę w lakierze :)
Odbijam lakier gąbką na całym paznokciu :)
Następnie wylewam kropelkę czarnego lakieru i tak jak z siwym - maczam gąbkę w lakierze :)
Czarny lakier odbijam na paznokciu tylko do mniej więcej jego polowy :)
Tak jak na zdjęciu :)
Następnie biorę mój liner (pędzelek) i maczam go w czarnym lakierze :)
Linerem/ pędzelkiem namalowałam tak jak na zdjęciu 3 paski.
Zrobiłam to od lewej strony do prawej półokrągło do góry :)
Następnie powtórzyłam maczanie linera tylko,
że w siwym lakierze i namalowałam  jak na zdjęciu paski :)
Potem powtórzyłam znów maczanie linera w czarnym lakierze i na siwych paskach namalowałam czarne :)

Tak jak wspominałam przy pierwszym zdjęciu - użyłam właśnie tego lakieru :)
Całość pomalowałam brokatowym lakierem i tak oto wyszło :)

MAM NADZIEJĘ, ŻE SIĘ PODOBAŁO :) MIŁEGO DNIA! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz