wtorek, 1 kwietnia 2014

"I kobieta, i kwiat mają dni swoje. Nie mają lat."

Potrzebne:
- delikatny lakier na podkład
- fioletowy & róż
- standardy - czerń i biel
- oraz pędzelek lub liner :)
Pomalowałam paznokcie naszym podkładem :)
Następnie tak jak na zdjęciu naszym fioletem i różem namalowałam a'la kwiatki :)
Potem nabiorą one swoich kształtów i wyglądu :)
Kolejny krok to standardy i pędzelek. Ja użyłam tym razem metalowej końcówki z kuleczką. Jeżeli nie posiadacie, zachęcam to użycia wsuwki, też świetnie daję radę :)

 
Czarny lakier wylałam na kartkę i maczałam w nim pędzelek.
Tak jak na zdjęciu to jest nasz kolejny krok - wypełnienie kwiatków :)

Następnym krokiem , jest namalowanie dłuższych kresek między płatkami kwiatków tak jak widać :)
Ja dodałam jeszcze różnej wielkości kropeczki dla większego efektu :)
Jak malować - to malować! :)
I najważniejszy w tym wzorku to biały lakier :)
To właśnie on dopełnia na maxa całe zdobienie :)
 

Tak wyszło mi :) to moja wizja, fajnie jest pokombinować, także POWODZENIA!

MAM NADZIEJĘ, ŻE SIĘ PODOBAŁO! :)

2 komentarze:

  1. O proszę:) Czekam na więcej :) Masz jakieś sprawdzone, niedrogie i dobre odżywki pod lakier? Nie mogę znaleźć takiej, która by mi odpowiadała, bo po każdej lakier odpryskuje trzy razy szybciej niż normalnie... Jakimiś nawierzchniowymi też nie pogardzę:)
    http://mieteek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co , ja pod lakier maluje jeszcze paznokcie odżywką twarde i lśniące jak diament z eveline cosmetics, super sie sprawdza i utrzymuję lakier na paznokciu. Wiem też, ze odzywka 9 w 1 ma w sobie to, że lakier nie odpryskuje pisze na niej ze to jest ta opcja jedna z tych dziewięciu, niestety nie probowałam jej , bo mam uraz po odzywce 8 w 1 , bo strasznie mi paznokcie sie łamaly po niej i nic nie dawała :) Innych nie probowałam :p

    OdpowiedzUsuń