wtorek, 1 kwietnia 2014


 A teraz czas na delikatny i elegancki wzorek :)

A potrzebny nam będzie:
- lakier o delikatnym kremowym kolorze
- czarny & biały
- pędzelek lub tak jak ja - liner :)
- potem użyłam jeszcze brokatowego lakieru, także również będzie Wam potrzebny


Wybrałam na podkład jasny lakier, aby dało to elegancki i subtelny wygląd :)
Następnie sięgając po czarny lakier i mój kochany liner
 (wspominałam o nim w starszych postach!),
na paznokciu namalowałam dwa duże listki :)
Następnie liner zatopiłam w białym lakierze, a na paznokciu namalowałam
 dwie faliste kreski na górze nad górnym listkiem i między listkami :)
Aby listki były bardziej efektowne,
zamalowałam ich środek w delikatnym kolorze brokatu lakierem :)
Listki bardzo się błyszczą i ładnie wyglądają :)
Także Wam również polecam :)
Tak mi wyszedł :) A Wam? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz