czwartek, 3 kwietnia 2014

  Hej :) 

Dzisiaj przedstawię Wam moja zdobycz, o której
 zupełnie zapomniałam ,
a kupiłam ją dobre parę miesięcy temu :)  Są to paznokcie samoprzylepne !

Zakupiłam je w SH za jedyne 6 zl :) Nie jest to polski produkt - niestety.
Nie mogłam przejść obojętnie.
Najlepsze jest to, że nawet nie wiedziałam, że mają już klej pod tipsami :p
W zestwie były tipsy o wzorze flagi Anglii oraz flagi Wielkiej Brytanii.
Jak widać brakuję tipsów WB, ponieważ przykleiłam je na sylwestra 2013/2014.
Przygotowania i organizacja sylwestra zajęła mi trochę za dużo czasu i
 nie miałam czasu na robienie moich paznokci, na szczęście pod ręką miałam te cudeńka :)

To zdjęcie specjalnie przyciemniłam, abyście mogły dostrzec klej który jest na tipsach :)
Nie wierzyłam , ale  klej jest naprawdę mocny :p

DLACZEGO W POLSCE NIE MA TAKICH CUDÓW? ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz