środa, 16 kwietnia 2014

Co nowego?

 

Na początku chciałam Was poinformować, że na razie daję spokój z malowaniem moich paznokci, używam chwilowo odżywki, aby się wzmocniły i zniknęły przebarwienia. Postaram się jak najszybciej dodać jakieś kolejne metody na wzorki :) Także cierpliwości :p :)

A o to mój nowy kolorek różu :) Dostałam go od mojej klientki, dziękuję! Jest super !



Dostałam również naklejki na paznokcie, już niektóre wykorzystałam :p
Białe naklejki (z tyłu) są to naklejki 3D, fajnie wyglądają na paznokciach przez swoją wypukłość :)


A to moje cudeńko, o którym już wspominałam wcześniej :)

Jest to Top Coat matujący :) Chciałam kupić jakiś konkretny kolor matowego lakieru, ale postanowiłam kupić ten matujący. Dlaczego? Mogę miec matowy kolor jaki tylko chce :p a Tak miałabym ze 2, 3 lakiery z konkretnym kolorem :) Gorąco polecam. Matuję w mgnieniu oka :) Ja kupiłam go za niecałe 13 zł, jest również z firmy Gosh za niecałe 20 zl :)
Zdjęcie tego tak nie uchwyci, ale trochę widać :) Po lewej normalny, po prawej z bazą matującą :)
I jeszcze tu :)

A Wy co myślicie na temat lakierów matowych ?

Podoba Wam się ten efekt ? Czy nie preferujecie? :)

Pozdrawiam ! Miłego dnia ! :)



1 komentarz: